Bridezilla's First Aid Kit

Birth Story Part 2


Oleh kerana saya undergo Caesar, saya kena puasa ari itu.. N hanya bole makan around 10pm later that night.. So bile B&F dept come to our room to take order for tomorrow, U all know la betapa rakus saya boleh jadi kan? Ahaha my mom sgt tension dgn me yg out of control.. berpantang? Okeh let’s start kat Banting jer nnt k mak.. ;p
So this is my meal for my second day, from breakfast to dinner..

My second day, after full bed rest a day before, The doctor come to my room n paksa I jalan2 exercise skit..  hishh nak terbeliak mata my mom bile I kena jalan2 keliling bilik.. dgn brsusah payah n in pain I have to walk around.. sakit tahuuu!! My mom lak prcaya the lesser u gerak, the fastest u will recover.. mak.. relax k.. jgn nerves2.. ahahah
I started to breastfeed Arisara, A bit worried coz at first I dun produce any milk..( x produktif sungguh!!) Thank god I bawak my breast pump, so I stimulate my breast for milk..After a while trying (almost giving up)..  I c a yellowish liquid called colostrums (sgt2 happy rasa cam nak loncat2!!) Pastu I dgn successnyer breastfeed Arisara!! ;p


Farah come for a visit that evening..dah lama tak jumpa.. a lot to catch up.. n i miss her cupcake (y u bring flowers jer?? Where’s ur signature cupcakes??!!) ;(
Lpas dah brjaya jalan2 dgn cemerlang n sakit pun dah mula ilang, I pun mcm biase snap2 pic for my blog.. So this is our suite – our  home for 5 days : ) ..  Oleh sebab my mom mnjaga i disini, so my mom tido kat sofa bed n hubby tido kat ruang tamu.. ;p

Saya sangat suka suite ini.. rasa macam in vacation lak.. huhu
Deepest gratitude to Talisman energy-tima kacih!!



2 comments:

© Pamabearlilangels Rental Services, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena