Bridezilla's First Aid Kit

Splendid Siakap Steam


Alamak.. the title is a bit too much.. Overrated giler ahaha.. Yesterday is a new chapter for us as a family.. We start living with Arisara w/out any help.. It just us- me, hubby n baby sara..

That night Arisara bangun dlm pkl 12am.. n tanak tido sampai pkl 3am.. adoii.. both of us pun kena la berjaga mlm tadi kan.. kbetulan ada game MU mlm tadi.. so dia tmankan la papa dia tgk bola.. ;p 


papa tgk bola mesti tak feel kan? coz takleh jerit2 time gol!!.. hehe..


Biler dah berjaga mlm confirm la lapar kan.. mlm2 buta tu papa masak nasik.. he ask me.. nak makan ape? I kata Siakap Steam!! N I have to give instructions while breastfeed Arisara.. The funny part is.. To make sure he did it right, he snap a pic n show me.. btul ke macam ni??


Psstt sayang.. I lupe nk bgtau, if nak steam ape2 bole guna rice cooker ajer.. hehe sory!! ;p

Tapi serius laa.. awak masak mmg sgt sedap : ) (walaupun 1st time kan) err n kurang masak skit.. ahaha bantaii ajer laa... asal prut kenyang.. senang hatii!! : )



0 comments:

Post a Comment

© Pamabearlilangels Rental Services, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena