Bridezilla's First Aid Kit

March 17th 2011

17/3/2011 Story
It’s Thursday, it’s our ‘Sunday’ … Sebab hubby akan pegi offshore the next day n not available for me this weekend, so let’s pretend that Thursday is our Sunday!! So balik kerja je, terus siap2 n kluar dating J.. Dating kat fatty crab..hohoho.. (tak abis abiss!!!)
From now on juga saya akan mnggunakan touch n go yg ditaja oleh Talisman ltd.. J ..tq tq Talisman J tq tq juga pada hubby J So that Thursday bile hubby pass the card to me I pun senyum senyum jer.. (kasi buang itu zing card) .. hehe.. tapi sebab hubby bg kad tu kat rumah so saya lupa bawak masuk dlm keta (kan we all nak gi mkn fatty crab)
Dlm keta hubby tanya.. ‘mana touch n go talisman?’ n I was like.. ‘aiyok.. I left it on the table laa.. toollooonngg ambikkan..’ n he simply say.. ‘penat la yang.. esok jer la u guna gi ofis k..?’ I sgt fobia nak guna smart tag dgn kad baru.. takut sangkut or takleh guna.. Coz penah try guna zing card for 1st time usage- kad tidak sah- haaa.. tak pasal2 buat jam kat lane smart tag kan?.. So I ask him.. What if I sangkut kat toll nanti??? N his answer is ‘alaa… switch lane jer laa…’
This is sooo not him.. He is the type who
-will make sure minyak keta cukup until dia balik offshore
-make sure my cereal n milk, fruits, grocery, fish for Kuta cukup until he comes back
-if I have to go somewhere-n he can’t drive me- he will show me the place a day before n create funny story about the landmark.., so I will remember n wont get lost.
-anywhere we go, he will mark it in GPS for me
So bile dia mcm tak kisah, I feel like.. Okeh.. U have changed.. I heard at some point in married life, your husband will not b d same.. He will change, the true colors will show.. Do I know U? How could I not know about U?.. We’ve been very close for these 7 years!! So I keep my silent..
N guess wat? Sampai kat tol, dia kluarkan touch n go card Talisman itu okeh.. N dgn selambanyer he told me.. ‘I tau u mesti luper nak bawak..’ *relieve* sgt lega okeh.. Not because dia bawak kad itu.. But I know that he is d same person that I know 7 years ago J
Fatty Crab lagiiiii….
Tak ingat dah ini kali ke barapa ratus makan kat sini.. huhu.. We all kena queue kat luar waiting for table.. N maybe because kitorng ‘regular’ customer.. kitorg potong q.. hehe.. amoii tu panggil kitorg masuk dulu n kedengaran customer yg lain meluahkan ketidak puasan hati.. ;p ke sebab I preggy?? ;D
Wehh.. Fahrin Ahmad pun kena queue kat luar tau.. Sorry Fahrin, I dun tink cina2 ni kenal u.. huhu..
When u enter into my blog, U actually just entered my personal life..
Maybe the story is just about us lepak depan tv..
Or about how funny Si Kuta is.. But this is our life..
It’s a small details, that makes our life’s so wonderful.. J

© Pamabearlilangels Rental Services, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena