Bridezilla's First Aid Kit

Di Banting :)

We are in Banting!! Breath in fresh Kampung air.. ahhhh heaven!! But 1 thing for sure.. mlm ni susah mau tidoooo... Kuta tak ader!!  Slalu tido peluk Kuta.. Kuta!! I miss u!! L

Now, my dear husband.. pls tell me.. How can I live without Kuta? He is a family now, I don’t want to send him back to Banting.. i’ll missing him soooo damn badly.. I’ve read the articles about the pet and the baby.. Kuta will not give any harm to the baby.. Just we need to be extra careful and alert when Kuta comes near Arisara.. Coz according to the articles, the pet tends to feel jealous because he is no longer a centre of attractions..  

I grown up with cats.. Since I was small, n Alhamdulillah, I have no asthma, barely get sick.. N I learn how to loves n care.. N I really think Arisara should learn the same values.


Sebelum we leave the house today, we do final check n ofcoz make sure pintu  bilik Arisara is close.. Si Kuta suka lepak kat bilik Arisara especially tido in her crib..

Hmmm.. kan betul.. Si Kuta tengah melepak dlm crib Arisara.. haishh.. I nit to cuci balik cadar2 ni nnt.. aishh.. Sebab i’m leaving him, so tak de la mara dia kan.. Just pujuk dia kluar bilik jer.. huhu..

Hmm.. While I’m updating my blog.. En Faiz bising2 depan Tv.. Man U tgh kalah 2-0 kepada west ham.. adoii.. emo pulak cik abe ni.. antara rungutan2 nyer.. bodo btul alex ferguson ni.. asal bg si rooney sorang jd striker?.. *&%%^&&*.. ahaha.. gelak sorang2 I dgr dia complain2..


My mom made this for Arisara.. N more to come.. Cuma tak siap lagi.. Sangat2 cute.. She have a series of knitting book n all I nit to do is to choose the design n color.. Thanks mak!! I love u : )
When I told my mom, Arisara is breech.. My mom start nagging me.. kan mak dah suruh pegi kerajaan.. swasta ni nak dui t jer..bla bla bla.. ohh mak.. Tau tak brape lama kena Q kat klinik krajaan tuuu??? Zaman mak dulu maybe la skejap jer.. zaman skarang ni org dah tau save.. gi checkup kat klinik kesihatan tuu... okeh.. I smile jer n assure her I will go to klinik kesihatan time ade masa nnt.. Mak kata.. kamu mesti ada kad merah!! Ok ok.. Fine.. I try dapatkan kad merah idaman mak tu yer.. ;p

En Faiz baru jer menjerit2 happy depan TV (sakit telinga sayer!!) ohh rupenyer Man U dah 2-2 dgn West Ham.. Whatever la sayang.. biler bola nak abis ni.. saya nak tgk drama melayu.. dah lama tak tgk drama melayu nanges2... huhu...

Tak feeling la update blog pakai laptop.. tak best!!

p/s- Rooney baru buat hatrick.. What’s your say En Faiz? Hehehe ; p


© Pamabearlilangels Rental Services, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena